27 d’abr. 2012

Retorn a les profunditats

Després d'una nit en què no he pogut dormir gens, m'he llevat més d'hora del normal i m'he dirigit al port gairebé dues hores abans de què salpés el ferri cap a l'illa de Tokashiki, que serà la meva llar durant els propers cinc dies.

El ferri anava més ple del que em pensava, potser perquè molts estudiants universitaris venen de viatge d'estudis...

En arribar, ja m'estaven esperant per anar cap a la guest house on m'allotjaré i que és la botiga amb la que faré submarinisme.

Bé, amb qui ja n'he fet! Perquè tot i que la meva idea era comença demà, avui feia massa bon dia per deixar-ho escapar! I més tenint en compte que les previsions del temps per als propers dies no són massa bones...

Així que he fet una immersió en un punt anomenat Naka Chiburu 中頭 i durant 46 minuts hem estat veient peixets \(^o^)/

Hi havia força coves, però no m'he sentit massa a gust amb el pes que duia i al final només hem entrat a una, que ha estat una passada!

Per primera vegada des d'Austràlia, avui he baixat amb una camera... I potser és que sóc encara més dolenta que la primera vegada (o potser igual, però la camera d'ara també és dolenta...), però les fotos són una bírria... Quan les tingui totes al PC ja les pujaré i veureu que no menteixo...

Abans de sopar, la Yuri, la propietària de la botiga i la guia de les immersions, m'ha portat en moto perquè pogués veure l'illa durant la posta de sol.

És una llàstima que estigués ennuvolat. Però tot i així les vistes eren maquíssimes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com