10 d’abr. 2012

La segona mona

Jo sempre dic que el Japó seria perfecte si els meus amics i la meva família estiguessin aquí, tot i que quan decideixes marxar a viure a 10.000 km de casa, ets ben conscient de què has de renunciar a certes coses.

Però tot i saber-ho, hi ha moments en què m’agradaria tenir la porta màgica del Doraemon per poder anar fins el menjador de casa meva i ser jo qui li pugui entregar la mona al meu fillol.
Ja van dos anys en què no li puc donar jo, i no sé quants passaran fins que la hi pugui donar en persona...

Així que, a canvi, li ha d’entregar la meva mare mentre jo m’ho miro a través del foradet que atravessa espai i temps, altrament conegut com a Skype.
El meu fillol, el Hendrik, té poc més d’un any i 8 mesos. No el veia ni per Skype des de Nadal. I escoltar com ja parla, em sembla un miracle!

Es veu que ara el que més li agrada són els cotxes, així que li vam comprar una mona de xocolata que era un cotxe.

En arribar a casa de la meva mare estava mig adormit i, segons la meva amiga, li feia mal la panxeta. Però en veure el cotxe, de seguida se li va passar la son i es va oblidar del mal de panxa: si li haguessis deixat, s’hagués menjat la mona sencera!

Amb tota la cara bruta de xocolata, em va recordar el meu germà amb la seva primera mona (^_^)
Quan ja se’m va acabar de caure la baba va ser quan es va posar a ballar. Sembla ser que és escoltar la cançó aquesta del “Ai si eu ti pego” (o com s’escrigui) i començar a donar voltes, aixecar els braços i remenar el cul. En això s’assembla a la padrina (diu plena d’orgull la padrina).
No va ser més que una horeta, i el pobre encara no acaba d’entendre massa bé que algú des d’un ordinador li parli...
Evidentment que m’agradaria estar allà per poder veure com va creixent i com va aprenent... però en fi, seria molt pitjor sense internet...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com