21 de maig 2010

Kit Kat Series #4 - Kit Kat Boles de Maduixa Edició Limitada

Dimarts, tornant de classe d’aerobic, vaig anar a comprar llet al conbini i vaig topar-me amb aquesta bosseta de boletes de Kit Kat de Maduixa.
Les boletes estan recobertes de xocolata amb llet i, a l’interior, entre la galeta, tenen crema amb sabor a maduixa.





From Kit Kat Series

La veritat és que el sabor a maduixa és bastant minso i que queda bastant amagat darrere el gust de la xocolata.

Tot i que me les vaig menjar d’una sentada (no sé jo si compensa l’estona d’aeròbic que havia fet abans...), no maten. És com com menjar un Kit Kat normal, però enlloc de en barretes, en forma de boletes, i que et deixa un regustillo raro a maduixa després de menjar-te’l.

Així que, tot i ser edició especial, no em sabrà greu quan ja no es pugui trobar a les botigues.

Informació nutricional del Kit Kat Boles de Maduixa Edició Limitada (per paquet de 35g):


Calories: 186 Kcal
Proteïnes: 2.2 g
Greixos: 10.3 g
Hidrats de Carboni: 21.1 g
Sodi: 12-38 mg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com