14 de nov. 2009

La vetlla (segona i tercera parts)

Avui és dissabte i mentre feia dissabte (ai, quina xispa :P) truquen a la porta i era el meu senyor de correus que em portava un paquet. Però no era un paquet de correus estranger, sinó que era d'un centre comercial que es diu Meitetsu.

Tota estranya de qui em deu haver enviat un regal, miro el remitent i resulta que el regal era de part del meu jefe, per haver assistit a la vetlla del seu pare (aquí la història, per qui no l'hagi llegit). En obrir el paquet hi havia una nota (que no he llegit perquè estava plena de kanji i em feia mandra) en què es deuria dir que moltes gràcies per haver fet costat a la família en un dia tan dolorós o algo així.

A dins del paquet hi havia dues tovalloles de la marca Harrods molt mones. ^__^

Però aquí no acaba la cosa. Fa un parell de dies, vaig rebre per correu una postal també del meu jefe, dient que com que aquest any havien perdut un familiar, no s'havia d'enviar felicitacions d'Any Nou a la família.

I clar, això no només m'ho han enviat a mi, sinó a tothom qui va anar a la vetlla... De manera que tots els diners que van rebre en els sobre per part dels assistents se'ls han hagut de gastar en imprimir i enviar les postals per dir que no se'ls enviï postals d'Any Nou i en aquests regals d'agraïment. O sigui, que més que un regal per part seva, el regal me l'he fet jo amb els diners que els vaig donar...

No seria més fàcil, doncs, que ningú donés res i ells no s'haguessin de molestar en enviar res a canvi?

Aquesta mena de tradicions (de tornes, que diria la meva mare) trobo que són una miqueta engorroses, però bueno...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com