27 de nov. 2009

Gafapasta

Ja he entrat a formar part oficialment del club gafapastil!

Les ulleres me les vaig comprar al setembre quan vaig anar a Tokyo, però quan em van arribar a casa la graduació no era correcta i fins que no vaig tornar a Tokyo fa dues setmanes, els vaig convèncer de què no hi veia bé (vaig haver d'anar dos dies perquè em fessin cas!!) i tornessin a fer els vidres, no les he rebut fins avui. ^__^


Actualització de debó amb més continguts interessants (o no) en breu!

(I mira que sóc dolenta amb el myspace angle! >_<)

7 comentaris:

  1. Tothom acaba caient!! Hahahahaha

    gafapastas al poder!! Jo estic pensant en fer-me'n unes d'aquestes amb "montura a l'aire", que fan d'home seriós.

    gafapastas al poderrr!!

    ResponElimina
  2. Primaaaa!!!
    Cada vegada en som més...Al final dominarem el món,jajaja
    Ara en serio,et queden molt bé,nena.
    Molts petons!!!

    ResponElimina
  3. victor (o hauria d'escriure Víctor :P), tu montura a l'aire? vols dir? El següent pas serà canviar les samarretes threadless per polos? xD

    i un comentari de mi primo? no m'ho puc creure!! ^__^v

    ResponElimina
  4. Pa que te quejes de tu primo,anda...

    Ara d´aqui 4mesos,ja et deixaré un altre ;)

    ResponElimina
  5. Gràcies a tothom pels comentaris, la veritat és que a mi també m'agraden molt!! ^__^

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com