6 de març 2012

Kit Kat series #35: Edició limitada de Tiramisú

He de confessar que m'encanta el tiramisú i que em vaig emocionar molt quan vaig veure que havia sortit el Kit Kat Edició Limitada de Tiramisú.


El Kit Kat de Tiramisú venia en una bossa gran en què venien 5 de tiramisú i 5 de Xocolata amarga.








A dins, el que hi havia era paquetets individuals de dues barretes petitetes (entre les dues deuen fer una de les que podem comprar a Barcelona).




Vaig obrir el paquet tota emocionada, pensant que menjaria xocolata amb gust de tiramisú... Però oh!, el que em vaig trobar.


Primer de tot, em pensava que seria de color de xocolata... I no, era de xocolata blanca! Ja començàvem malament...




Pel que fa l'olor, era una barreja de cafè i formatge. Per aquí sembla que anàvem bé.


Però va ser cantar victòria massa aviat perquè, en menjar-lo, el que semblava era que estiguessis menjant cafè amb formatge... sense el regustet dolç de la xocolata del tiramisú.


I jo, què voleu que us digui, prefereixo el cafè per un costat i , el formatge, per un altre.


Aquesta és la descripció que venia a la bossa:




La dolçor i la textura lleugera de la "dolçor adulta" i l'intensitat del formatge amb la lleugera amargor del cafè del tiramisú. Gaudiu d'aquests Kit Kat per a adults.


Valors energètics del Kit Kat de Tiramisú (per paquet de 11.6g):

Calories: 69 Kcal
Proteïnes: 0.43 g
Greixos: 4.0 g
Hidrats de Carboni: 7.7 g
Sodi: 3-11 mg


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com