3 de juny 2012

Des de les profunditats

A finals d'abril, després d'acabar amb la bogeria d'exposar dibuixos de Nadal al març, d'organitzar un show de flamenc enmig d'un festival dedicat a Uganda i de fer una representació de titelles de Sant Jordi, vaig agafar i vaig anar a Okinawa, com ja vaig estar explicant en directe.

Aquesta vegada vaig poder llogar una camera i vaig fer fotos... I després d'haver fet una tria (de més de 300, 90 i pico no està tan malament...) i d'haver-les editat (força barroerament), aquí teniu l'àlbum.

Vaig començar a posar el nom dels peixos de cada fotografia, però després de més d'una hora, i veure no havia identificat més que 10 o així, me'n vaig cansar... i així ha quedat :P

Us poso una tria aquí, l'àlbum sencer el podeu veure al picasa.

Nemos!
La tortugueta!
Una morena!
Una altra morena! Li veieu l'ull?
Calamar gegant mascle (o en Zoiberg?)
Calamar gegant femella
Peix escorpí
Peix escorpí enfadat. Veieu la boca oberta i els ulls?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com