4 d’oct. 2009

Ese moreno paleta!

Avui, tot i ser diumenge, m'ha tocat currar.

Bé, he currat perquè em deixo enredar...

*Conversa entre la Nemui i el seu jefe a la setmana d'haver arribat a la Vila*

Jefe: El primer cap de setmana d'octubre és el festival esportiu de Kiyosu. Tens plans per aquell cap de setmana?

Nemui (que fa una setmana que ha arribat a la Vila, és el mes d'agost, i encara no coneix ningú): Eee, doncs ara mateix no.

Jefe: T'agradaria treballar en el festival i així veus com s'organitza des de dins?

Nemui (que fa una setmana que ha arribat a la Vila, i no sap si pot dir que no o quedarà malament): Eee, vaaale.

*Acaba el flashback*

I amb això, ja han passat dos mesos i ha arribat el dia del Festival Esportiu de Kiyosu. La veritat és que del que em va dir el meu jefe de què podria veure des de dins com s'organitza, tot mentida. Ahir a la tarda em vaig assabentar d'a on i a quina hora tindria lloc el festival (tornem a topar-nos amb la [in]comunicació cap a mi), i de què se suposava que jo hauria de fer.

I quina se suposa que era la meva feina? Ajudar a repartir els premis! Sí sí, súper interessant!

Així que ja em veieu avui anant a les 8 del matí cap a l'institut de secundària de Kiyosu, per passar-me 8 hores sota un sol de justícia repartint premis. No vegis quina calor i quin sofoco!! He agafat un moreno paleta que pa fliparlo... xD



Què, sexy eh? xD Però conyes a part, crec que potser he agafat una mica d'insolació, perquè ara mateix em trobo una mica malament... >_<

La part dels premis també té tela... No només guanyaven premi els guanyadors (és a dir, els tres primers) sinó tothom qui participava en una prova s'enduia alguna cosa. Com que han participat centenars de persones, els regals eren més aviat detalls, però no deixa d'haver-hi coses curioses... Entre els premis per participar hi havia: rotllos de film transparent per a la cuina, bosses ziploc, tovalloletes humides per netejar la cuina... I us preguntareu: quina mena de premis són aquests per a un festival esportiu? I jo us responc: jo em faig exactament la mateixa pregunta...

Però entre els premis, n'hi ha hagut un que jo volia de totes totes: els straps (pejolls per posar al mòvil) amb els dibuixos de les noves mascotes de la ciutat, el Kiyomaru i l'Ururun. Com que n'han sobrat, en acabar el festival la responsable del grup de repartir els premis (sí sí, aquí hi ha responsables per a tooot!) ens n'ha donat uns quants a les que formàvem part del grup de repartir els regals :P

També m'han donat una caixa amb gel i sals de bany decorats amb imatges de la col·lecció "Trenta-sis vistes del Mont Fuji", pintades per l'artista d'Ukiyo-e Hokusai, que jo vaig poder veure l'any passat a l'exposició que es va fer sobre Ukiyo-e a la Pedrera.


I ara ve un petit premi per als seguidors fidels del bloc: com que tinc repetit l'strap del Kiyomaru, la primera persona que m'escrigui un comentari se l'endurà com a premi :P

Qui serà, qui serà...

4 comentaris:

  1. Jaja, no tinc ni idea que és un strap, però em sembla que he guanyat!!! Ànims amb la insolació!! :)

    ResponElimina
  2. I... el premi a la fidelitat lectora i a la rapidesa se'n va cap a Tarragona!! ^___^

    Tot i que m'hauràs de dir a quina adreça l'hauré d'enviar :P

    ResponElimina
  3. Joooo!!!! Pues yo perdí el que me diste....... necesito otro...... :( snif snif

    Por cierto, ese moreno paleta.... te queda........ de todo menos sexi ;)

    ResponElimina
  4. Luis, perdiste el que te di? Me parece muuuuy mal, porque yo aún llevo la pulsera... Aunque espero podérmela quitar pronto, porque significará que me has enviado la de este año... (no hay en absoluto mensaje subliminal :P)

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com