1 de set. 2011

Kit Kat Series #24: Barra d’Oreo i Crema (Austràlia)

Aquesta edició és una mica trampa, perquè no és un Kit Kat comprat al Japó… però no deixa de ser un Kit Kat que no tenim a casa, així que cola no? (com dirien a l’APM, si cuela cuela y sino, me la pela :P).


En arribar a l’aeroport de Coolangatta, a Austràlia, vaig trobar aquesta barra en una de les botiguetes (sí, estic parlant d’un Kit Kat que em vaig menjar fa gairebé un any… perquè us feu una idea de la meva mandra…)

En mossegar-lo, el primer que notes és una dolçor extrema a les dents, i després trossets d’Oreo. Però la barra és tan gran gran i empalagosa, que no me la vaig poder acabar…



Valors energètics de la barra de Kit Kat Oreo i Crema (per barra de 21.7g):

Calories: 114.64 Kcal

Proteïnes: 1.3 g

Greixos: 6.6 g

Hidrats de Carboni: 12.4 g

Sodi: 19 mg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com