12 d’ag. 2011

Kit Kat Series #21: Edició Especial Koedo Kawagoe Moniato

Aquesta capsa de Kit Kat la vaig comprar a l’estació de Shinkansen de Tokyo ja fa uns quants mesos...



 Koedo Kawagoe és una ciutat que està a la prefectura de Saitama, que és la prefectura on jo vivia quan estava estudiant d’intercanvi a Sophia. I endevineu quin és un dels seus productes típics? El moniato.

En l’anterior entrega de la sèrie us vaig presentar la Barra de Moniato, i bàsicament, vindria a ser la mateixa idea però en barretes petites. Xocolata blanca amb color ataronjat, que té aroma de moniato quan l’obres i un lleuger regust en menjar-te-les.

A la capsa, venia el següent text explicatiu:

Koedo Kawagoe és una ciutat on encara es pot respirar l’ambient del Període Edo. Des d’antic, existeix la tradició de menjar moniatos a la brasa. Gaudiu amb aquest Kit Kat que presenta el moniato, un dolç tradicional japonès.


Algú els hauria de dir que no només es mengen moniatos al Japó (jo ja ho vaig fer a les escoles...)

A banda del moniato, l’altre producte típic són les senbei, les galetetes d’arrós. Que jo sàpiga, encara no n’hi ha hagut amb aquest sabor, però ja sabeu com són aquests japonesos, així que només cal esperar...

Valors energètics del Kit Kat de Moniato Edició Especial Koedo Kawagoe (per paquet de 12.3 g):

Calories: 69 Kcal

Proteïnes: 0.43 g

Greixos: 4 g

Hidrats de Carboni: 7.7 g

Sodi:3-11 mg


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com