25 d’abr. 2011

La primera mona

L'entrada d'avui no té res a veure amb el Japó, però era obligatori escriure-la.

Perquè tot i estar lluny i només haver-lo vist quan tenia poc més d'una setmana, resulta que tinc un fillol.

I com a padrina, no podia faltar a l'obligació de seguir la nostrada tradició de regalar la mona. 

Evidentment, jo en persona no li podia dur (ja m'hagués agradat), així que enviant la meva mare com a missatgera, en Hendrik va rebre la seva primera mona: un ou gegant de xocolata!



No sabeu com va gaudir amb la xocolata!! Estava per menjar-se'l!! 



Jo també hi vaig ser "virtualment": mentre tots prenien cafè i menjaven xocolata, jo estava asseguda al meu sofà a 10.000km de distància bevent una taronjada :P 

El cafè virtual va deixar una fotografia una mica inquietant...


No sé per què, però em fa pensar en els caps de famosos de Futurama xD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com