24 d’oct. 2011

Revista Eikyo, #3!

Ja ha sortit el número 3 de la revista Eikyô!



Per aquest número, parlo sobre els orígens de l'oyakodon 親子丼, un bol amb pollastre i ou, i explico com preparar-lo. És tan fàcil que fins i tot el vaig preparar i en vaig fer fotos! Jo encara no he tingut el plaer de poder fullejar la, i no tinc massa clar quines fotografies han escollit al final per il·lustrar la recepta... però bé, potser han fet servir les meves i tot (^_^).

Una cosa que m'ha fet gràcia quan he vist la portada és que jo vaig conèixer el videoartista César Ordóñez a la primavera del 2009 a Barcelona! Resulta que és amic de la Miha, una amiga japonesa que viu a Barcelona i que vaig conèixer a través de la Diana a La Chatunga... Va ser en una projecció de curtmetratges artístics i el seu era sobre el Japó (només escoltar el so de les cigales, ja em moria de calor!).

I perquè vegeu que el món és molt petit, resulta que el César també és amic del Ricard, amb qui vaig compartir primer de japonès a la EOI...

En aquest "mundillo" tots estem tan interconnectats, que allò dels 6 graus de separació (eren 6?) queda reduït a 1!

2 comentaris:

  1. com dius, que petitó és eñ món! jajajja
    A veure si la puc llegir aviat aquesta nova Eikyo! Quines ganes!!!
    Molts petonets guapa!!!

    ResponElimina
  2. Ja veus!

    Jo també tinc ganes de llegir-la, perquè pinta bé! Torno a Barcelona al desembre durant un meset, així que a veure si em puc reunir amb els membres de la revista i conèixe’ls en persona!

    Aquesta vegada sobre què són, les teves il•lustracions?

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com