Is Japan cool?
El Japó mola?
I, només per contestar aquesta pregunta, entres en el sorteig de dos bitllets per venir al Japó.
La impulsora d'aquesta campanya és l'aerolínia japonesa All Nippon Airways (ANA)
A la pàgina web de la campanya es pot veure aquest vídeo (que, tot i que està bé, crec que està massa ple de tòpics...)
Una vegada entres al web pròpiament dit, hi ha un rànquing amb tots els conceptes que apareixen al vídeo i pots votar si creus que molen o que no.
De moment, els visitants del web consideren que el que mola més de Japó és l'omotenashi, おもてなし, concepte que en el meu diccionari no apareix però que al web tradueixen com a "hospitalitat". Segons la descripció que en fan, l'omotenashi és l'esperit de tenir cura pel benestar dels teus clients o convidats.
Us puc ben assegurar que això és real: es desviuen tant pels clients, que a vegades em passo més estona donant jo les gracies perquè m'han venut una cosa que al revés! Tot i que també hi ha vegades que fins i tot agobia!
O sigui que, si voleu experimentar en la vostra pròpia pell l'omotenashi japonès i, de pas, fer-me una visita ^^, participeu en la campanya d'ANA!
Només cal que cliqueu aquí digueu perquè creieu que el Japó mola!
Després d'haver viscut un any a Tokyo, l'agost de 2009 la Nemui va anar a petar a la Vila del Pingüí. Des d'aleshores, treballa com a Coordinadora de Relacions Internacionals, una mena d'"ambaixadora de bona voluntat" de la cultura catalana i espanyola.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada