26 de juny 2013

Branomics

Després de tenir aquest raconet de la blogosfera força deixat de la ma de Déu, aquí torno, amb el proposit d’actualitzar més sovint ^_^

I quina millor manera que parlant de roba interior?

La branca japonesa de la marca suïssa de roba interior Triumph ha tret al mercat una nova línia de sostenidors anomenda branomics.
Branomics és un joc de paraules entre bra, sostenidor i economics, economia

I en què s’han basat per dissenyar uns sostenidors que tenen relació amb l’economia?

Doncs en l’Abenomics, la nova política econòmica que ha engegat el nou ministre japonès Shinzo Abe, que té com a objectiu pujar la inflació japonesa al 2%.

No sóc experta en economia, però perquè us feu una idea del per què d’aquestes mesures:
  • La societat japonesa fa més de 20 anys que viu un període de deflació continuada
  • L’Abenomics es basa en tres mesures, que anomena fletxes, perquè hi ha el refrany japonès que diu三本の矢(や)なら折れない (san-bon no ya nara orenai) “Tres fletxes no es poden trencar”

Aquestes fletxes promouen:
  • Una flexibilització quantitativa
  • Polítiques fiscals dirigides a estimular la demanda
  • Desregulacions i mides per tal d’incrementar les inversions en el sector privat
Doncs bé, els nous sotenidors branomics, que més que sostenidors vindrien a ser una mena de cosset (un corpinyo dels de tota la vida) de color daurat, també compten amb tres fletxes.

Compten amb un disseny ascendent
Incorporen tres fletxes com a decoració
Prometen incrementar el pit un 2%

Una de les models que portava el branomics a la presentació va dir que, si una dona creu que es veu maca, treballarà més dur i això de segur ha d’incrementar la inflació i estimular l’economia. I, a més a més, farà tothom més feliç.

Tot i que, sent Japó, no em sorprén gens trobar-me amb dissenys estrafalaris, els branomics formen part d’una campanya de màrqueting de la companyia, que ve presentant sostenidors adaptats a les tendències socials japoneses des de fa més de 25 anys.

Aquí teniu una mostra d’altres models recents: 
 El Super cool Bra, amb farciment de bossetes de gel que, en congelar-les, mantenen les treballadores fresquetes.
Konkatsu bra, que porta un cronòmetre que va comptant els dies que li queden a una dona per poder casar-se, i que només s'atura quan s'introdueix l'anell de compromís.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com